آموزش ثبت شرکت در فرانسه

آموزش ثبت شرکت در فرانسه

برای داشتن یک مهاجرت راحت به کشور فرانسه، ثبت شرکت در این کشور یک راه عالی و خوب است. برای سریع پیش رفتن کارها، یادگیری آموزش ثبت شرکت در فرانسه امری ضروری است. به‌طور خلاصه ثبت شرکت در کشوری دیگر، مانند فرانسه نوعی فرصت سودآوری و سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

نگاهی بر موقعیت تجاری کشور فرانسه

فرانسه بعد از آلمان، به عنوان دومین قطب اقتصادی اتحادیه اروپا محسوب می‌شود. این کشور از لحاظ تولید اقتصاد ناخالص داخلی، در رتبه ششم جهانی قرار دارد. بیش از 70 درصد از برندهای تجاری معروف جهان، و کمپانی‌های بین المللی، در این کشور شعبه فعال دارند. در واقع جهانی سازی اقتصاد فرانسه، از طرف دولت این کشور ثابت شده و به‌منظور پی بردن به این امر می‌توانید، نگاه دقیق‌تری به رابطه تجاری فرانسه با کشورهای مطرح جهان و سایر کشورهای اتحادیه اروپا بیندازید. به دلیل استقبالی که فرانسه، از سرمایه گذاری شرکت‌های بین المللی در این کشور انجام می‌دهد، خود شرایط مطلوبی را، برای انجام فعالیت‌های اقتصادی فراهم می‌کند. بنابراین روز به روز آمار ثبت شرکت بین المللی، در این کشور رو به افزایش است.

ثبت شرکت در کشوری دیگر، نیازمند دریافت آموزش ثبت شرکت بین المللی است. در صورتی که قصد ثبت کمپانی در فرانسه را دارید و می‌خواهید، اطلاعاتی کاملاً درست و به روز دریافت کنید، و مراحل ثبت شرکت در فرانسه و مراحل ثبت دفتر نمایندگی در فرانسه را باید دقیق یاد بگیرد. کارشناسان مؤسسه آکادمی کلهر؛ با تسلط کامل برروی قوانین بین المللی ثبت شرکتها، آماده هستند تا بهترین خدمات مشاوره را به شما عزیزان ارائه دهند. شما با دریافت این آموزش‌ها می‌توانید، با اطلاعاتی کامل کارهای ثبت شرکت در فرانسه را انجام دهید.

انواع ثبت شرکت در کشور فرانسه

انواع مختلفی از شرکتها، در این کشور برای ثبت وجود دارد، که همه آنها دارای مزایا و محدودیت‌های خاص خود هستند. انواع شرکت‌های ثبت شده در فرانسه، شامل موارد زیر است:

  • شرکت سهامی ساده SAS
  • شرکت سهامی فرانسوی SA
  • مشارکت تجاری SNC
  • مالکیت شخصی فرانسه EURL
  • شرکت با مسئولیت محدود فرانسوی SARL

بررسی مراحل ثبت شرکت در کشور فرانسه

 

آموزش ثبت شرکت در فرانسه

در ابتدا باید فرم‌های مربوط به، ثبت شرکت در فرانسه را تکمیل کنید. مرحله بعد، ارائه اساسنامه کمپانی و بیزینس پلن، که همان طرح توجیه اقتصادی است را، همراه با توضیحاتی درباره نوع فعالیت تجاری که قصد دارید انجام دهید، به وزارت بازرگانی فرانسه تحویل دهید. در این بیزینس باید، به عنوان یک سرمایه گذار نحوه کارتان را کاملاً دقیق نشان دهید. شما باید دقیقاً در نظر داشته باشید، که بازار و مشتریان شما چه کسانی هستند، چه میزان پول سرمایه گذاری می‌کنید، چه مقدار پول و سرمایه در طول چند سال می‌خواهید هزینه کنید و چه تجارتی دارید. پس از آنکه بیزینس پلن شما، مورد تأیید سفارت قرار گرفت، می‌توانید درخواست ویزای کوتاه مدت داده تا وارد فرانسه شوید، این اولین قدم برای ثبت شرکت در این کشور است.

با تأیید بیزینس پلن و ارائه مدارک لازم، به وزارت کار و وزارت بازارگانی فرانسه، میزان سرمایه گذاری فرد متقاضی، برای ثبت شرکت در فرانسه تعیین می‌شود. سپس باید گواهی گردش حساب مالی 3 تا 6 ماهه و نیز گواهی تمکن مالی خود را آماده و ارائه دهید. باید یک حساب بانکی تجاری افتتاح کنید، و در جلسه‌ای که با مدیر بانک ترتیب داده می‌شود، باید از طریق طرح تجاری خود، به سؤالات مربوط به تأسیس شرکت پاسخ دهید. برای افتتاح حساب در کشور فرانسه، باید حداقل 4000 یورو سرمایه، به حساب مشترک واریز کنید. در آخر باید اطلاعیه‌ای را، در یکی از روزنامه‌های معتبر رسمی تحت نظر ادارات دولتی فرانسه، مثل مرکز خدمات رسمی، اداره امور مالیاتی و..  با ذکر آدرس دقیق شرکت منتشر کنید.

پس از این مراحل با دریافت کد گواهی ادغام، یک شماره ثبت شده به شما ارائه می‌شود. این شماره ثبت در واقع، مانند شماره شناسنامه شرکت است، که باید برروی همه اسناد و فاکتورهای رسمی کمپانی درج شود. با داشتن این کد، مدیر بانک حساب تجاری شما را از حالت بلوکه یا مسدود خارج کرده و حساب تجاری شما را فعال می‌کند. بعداً نامه‌ای از طرف اداره مالیات همراه با شماره مالیات برارزش افزوده و مشخصات تماس با مأمور مالیات دریافت می‌کنید. در مرحله آخر شرکت با دریافت پروانه‌های تجاری لازم و طی موفقیت آمیز همه مراحل فعالیت خود را رسماً آغاز می‌کند. معمولاً در کلاس‌های آموزش ثبت شرکت بین المللی آکادمی کلهر، همه این مراحل به‌طور کامل و دقیق‌تر به‌همراه جزئیات توضیح داده می‌شود.

رایج‌ترین نوع شرکتی که در فرانسه ثبت می‌شود

شرکت با مسئولیت محدود فرانسوی SARL پرتقاضاترین و رایج‌ترین کمپانی است، که در کشور فرانسه ثبت می‌شود. برای ثبت این نوع از شرکت باید، حداقل یک سهامدار وجود داشته باشد، همچنین داشتن مدرک کارشناسی  SARL به‌مقدار سرمایه‌ای که دارند، برای سهامداران الزامی است، یا حداقل دارای پنج سال سابقه کار، در ارتباط با موضوع ثبت شرکت در فرانسه را داشته باشند. اولویت با کسانی است، که دارای سابقه مدیریتی خوب در حوزه فعالیت ثبت شرکت هستند. برای این منظور باید بتوانید، یک بیزینس پلن قوی ارائه داده و برنامه کاری واقعی و جدیدی را، برای تشکیل یک کمپانی موفق داشته باشید. عدم سوء پیشینه کیفری و محکومیت اجرایی خاص، جزء ضروریات ثبت شرکت در کشور فرانسه است.

هزینه ثبت شرکت در فرانسه

هزینه‌های ثبت کمپانی در این کشور، و میزان آورده اولیه به‌طور دقیق مشخص نشده است. سرمایه‌گذار برای پرداخت میزان سرمایه آزاد است، این به معنی عدم نیاز به سرمایه نیست. شما باید میزان هزینه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کارتان را، به‌همراه مخارج یکساله آتی را داشته باشید. مخارج یکساله شرکت شامل:

  • حقوق 12 ماهه خودتان به عنوان مدیر
  • هزینه اجاره یکساله دفتر کار
  • حقوق یکساله کارمندان استخدام شده
  • هزینه تبلیغات هزینه مالیات و حسابرسی و…
  • اما به‌طور کلی به‌میزان 4000 یورو برای افتتاح حساب بانکی کمپانی‌تان نیاز دارید.

ثبت کمپانی در فرانسه برای چه کسانی مناسب است؟

ثبت شرکت یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به این کشور است، که به عنوان یک روش مهاجرتی بسیار خوب، برای کسانی است که می‌خواهند، در سطح بین المللی فعالیت تجاری خود را هم گسترش دهند. افرادی که با روش‌های مانند کار یا تحصیل نمی‌توانند، برای مهاجرت اقدام کنند، این روش برای آنها بسیار مناسب است.

مزایای ثبت شرکت در فرانسه

 

آموزش ثبت شرکت در فرانسه

چون ثبت کمپانی در این کشور، به‌طور اصولی و برنامه ریزی شده است. معمولاً مزایای زیادی هم به‌دنبال خواهد  داشت. از جمله :

  • دریافت حمایت دولت فرانسه از سرمایه گذاران
  • اخذ پاسپورت فرانسوی
  • سهولت در استخدام نیروی کار
  • اجازه اقامت در فرانسه به‌مدت سه سال
  • سهولت در ثبت کمپانی و عدم وجود قوانین پیچیده
  • امکان همراهی همسر و فرزندان زیر 25 سال و والدین
  • عدم نیاز به‌حضور در این کشور برای ثبت
  • امکان استفاده از تسهیلات بانکی
  • دسترسی به خدمات درمانی و پزشکی رایگان
  • در صورت کسب اقامت دائم امکان دریافت تحصیل رایگان
  • راه اندازی تجارت در یک کشور اروپایی و..

مشکلات ثبت شرکت در فرانسه

در کنار مزایای خوبی که ذکر کردیم، برای ثبت کمپانی در این کشور معایبی هم وجود دارد. سعی کنید، همیشه اطلاعات کامل و مفیدی از، معایب و مزایای کاری که می‌خواهید انجام دهید را کسب کنید، تا بتوانید بهترین تصمیم را برای کار خود بگیرید:

  • وجود نظام سرمایه‌داری در فرانسه
  • لزوم یادگیری زبان فرانسه
  • داشتن سیستم مالیاتی پیچیده

در اینجا ما سعی کردیم، مطالبی را به‌صورت مفید و مختصر، درباره ثبت شرکت در کشور فرانسه، برای شما عزیزان بازگو کنیم. سعی کنید حتماً، آموزش ثبت شرکت بین المللی را به‌طور کامل و دقیق، همراه با جزئیات آن دریافت کنید، تا بتوانید به خوبی کمپانی خود را ثبت نمایید. شما بهترین مشاوره‌‎ها را در مورد مراحل ثبت شرکت در  کشور فرانسه و مراحل ثبت دفتر نمایندگی در کشور فرانسه را، از رایزن‌های حقوقی آکادمی کلهر دریافت نمایید. در صورت تمایل، این کارشناسان خبره آماده هستند، تا مراحل ثبت را برای شما، با خیالی آسوده و به‌طور کاملاً قانونی برای شما انجام دهند.



مقالات مرتبط:

آموزش ثبت شرکت هلدینگ

مشاور رایگان ثبت شرکت

سیر تا پیاز آموزش ثبت شرکت

گارگاه آموزش ثبت انواع شرکت در قزوین

آموزش ثبت شرکت با نکات طلایی و مهم

آموزش ثبت شرکت در عراق

آموزش ثبت شرکت در ترکیه 

آموزش ثبت شرکت در دبی



 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *