آموزش ثبت شرکت لوازم تحریر در قزوین

آموزش ثبت شرکت لوازم تحریر در قزوین

مؤسسه کلهر با مدیریت خانم دکتر کلهر؛ با برگزاری انواع کارگاه‌های آموزش ثبت شرکت‌ها توانسته است، آموزش‌های بسیار مفیدی را به علاقه‌مندان ارائه دهد. آموزش ثبت شرکت لوازم تحریر در قزوین، شاخه‌ای از این آموزش‌ها محسوب می‌شود.

لوازم تحریر از جمله پرکاربردترین کالایی است، که استفاده از آن هیچ محدودیتی ندارد و در دنیای امروز در سطحی وسیع از آن استفاده می‌شود. سال‌های بسیار طولانی است، که این لوازم از ارکان اصلی نگارش و یادگیری محسوب می‌شوند. ابزارهای مانند مداد و خودکار، در هر نقطه‌ای از جهان و از طرف هر گروه سنی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همه ما ممکن است، با دیدن یک نوع دفتر یا مداد رنگی، پاکن و.. خاطرات دوران کودکی و دبستان برایمان زنده شود. بنابر این می‌توانیم بگوییم که، همه ابزار و وسایل نگارشی و نوشتاری که در ارتباط با طراحی و نقاشی و در هر سطحی از دوران مهد کودک و ابتدایی گرفته تا در حد کارهای اداری و مهندسی، نقشه کشی و… شامل لوازم تحریر می‌شود.

امروزه صنعت تولید لوازم تحریر، یکی از پر درآمدترین صنایع در جهان است. که در هر رده سنی متقاضیان مربوط به خود را دارد. همزمان با بالا رفتن تعداد افراد متقاضی برای این کالاها، انتظار و تمایلات آنها برای داشتن نوشتن افزاری به‌روزتر، روان‌تر و مدرن‌تر نیز بیشتر شده است، که فعالان این عرصه می‌دانند باید کار خود را گسترش دهند. ایجاد شرکت لوازم تحریر، یکی از بهترین تصمیم‌هایی است، که می‌توان در این زمینه گرفت. در این بحث ما را همراهی کنید، تا با انواع شرکت لوازم تحریر، نحوه ثبت شرکت و اهمیت آن بیشتر آشنا شویم.

بررسی انواع شرکت‌های تولید لوازم تحریر

طبق قانون شما می‌توانید، هر نوع شرکتی را در هر شهری که تمایل داشته باشید تأسیس کنید. اما باید در نظر داشته باشید، که نوع شرکت را کاملاً متناسب با نوع فعالیت و اهداف شما تعیین و مشخص شود. قبل از انتخاب نوع کمپانی خود توصیه می‌شود، ضوابط و شرایط هر کدام از شرکت‌ها را بررسی کنید، تا انتخابی درست داشته باشید. باید یادآوری کنیم، که برای اینکه مجوز فعالیت خود را دریافت کنید، باید به وزارت ارشاد یا وزارت صمت مراجعه کرده و مجوز لازم را از آنها دریافت نمایید. معمولاً بهترین شرکت‌هایی که برای لوازم تحریر ثبت می‌شوند، شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص است، در زیر شرایط ثبت این دو کمپانی را برای لوازم تحریر توضیح خواهیم داد:

ثبت شرکت لوازم تحریر در قالب مسئولیت محدود

 

آموزش ثبت شرکت لوازم تحریر در قزوین

تأسیس این نوع از شرکت برای لوازم تحریر، در بیشتر نقاط دنیا برای فعالیت در این حوزه بسیار رایج است. این کمپانی برای انجام فعالیت تجاری، بین دو یا چند نفر تشکیل می‌شود، که هر یک از این افراد فقط به‌اندازه سرمایه خود، در برابر پرداخت بدهی‌های احتمالی مسئولیت دارند. ثبت این کمپانی با کمترین سرمایه امکان‌پذیر است، ولی امکان انتشار اوراق سهام برای آنها وجود ندارد. افراد در شرکت مسئولیت محدود بنابر سهمی که دارند، داری حق رأی و برخورداری از سود می‌شوند. در چندسال اخیر، استقبال از تأسیس این نوع شرکت، از طرف کارآفرینان و فعالان اقتصادی زیاد شده و ثبت شرکت لوازم تحریر با مسئولیت محدود در ایران در حال گسترش است.

  • شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت لوازم تحریر با مسئولیت محدود
  • نیاز به‌وجود حداقل دو نفر شریک برای تأسیس کمپانی
  • تعهد پرداخت کل سرمایه شرکت و مبلغ آن نباید از یک میلیون ریال کمتر باشد.
  • در صورتی که فعالیت شرکت نیاز به مجوز دارد، باید کپی مجوز آن ارائه شود.
  • مدارک شناسایی همه اعضای هیئت مدیره و شرکاء
  • دریافت اصل گواهی سوء پیشینه کیفری، برای همه اعضاء هیئت مدیره شرکت

ثبت شرکت لوازم تحریر به‌شکل سهامی خاص

این نوع از کمپانی برای انجام کار و فعالیت‌های خاصی تشکیل شده ، که فعالیت در زمینه لوازم تحریر یکی از این موارد محسوب می‌شود. سرمایه موجود در این نوع از کمپانی، به‌شکل سهام است و به‌راحتی می‌توان آن‌ را واگذار نمود و قابل داد و ستد در بورس اوراق بهادار نیست. تأسیس این شرکت الزامی در جهت تهیه سرمایه کامل نقدی برای آن وجود ندارد، که این خود مزیتی برای شرکت سهامی خاص محسوب می‌شود.

مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت شرکت لوازم تحریر سهامی خاص

  • افتتاح حساب بانکی به‌نام شرکت و واریز حداقل 35 درصد از سرمایه شرکت به‌داخل آن حساب و تعهد در مورد پرداخت بقیه آن در مدت زمانی مشخص پس از تأسیس کمپانی
  • دارای حداقل 3 نفر سهامدار که بالای 18 سال سن داشته باشند.
  • انتخاب دو نفر به‌عنوان بازارس اصلی و علی البدل که با سهامداران و اعضای هیئت مدیره نسبت فامیلی نداشته باشند.
  • حداقل سرمایه برای تأسیس شرکت یک میلیون ریال است.
  • ارائه مدارک و کارت شناسایی همه اعضاء هیئت مدیره و کلیه شرکاء
  • اصل فیش واریز و گواهی بانکی مبنی بر افتتاح حساب
  • ارائه کپی مجوز در صورت مجوزی بودن فعالیت شرکت
  • برای ثبت شرکت لوازم تحریر باید مراحل زیر را طی کنید.
  • انتخاب مناسب نوع شرکت برای ثبت، که با اعضای هیئت مدیره و شرایط سرمایه گذاری تناسب داشته باشد.
  • تهیه کامل مدارک مورد نیاز که در بالا به آنها اشاره شد.
  • درخواست ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها و درج اطلاعات درست و دقیق خواسته شده در آن
  • انتخاب نام مناسب برای کمپانی و تأیید آن به‌وسیله کارشناسان اداره ثبت شرکتها
  • ارسال پروند از طریق اداره پست به اداره ثبت شرکت‌ها
  • دریافت مدارک تأیید شده و شماره مربوط به ثبت شرکت از اداره ثبت شرکتها

برای ثبت کمپانی چقدر باید زمان صرف شود؟

ظرف مدت 48 ساعت، نام‌های که شما پیشنهاد داده‌اید تأیید یا رد می‌شود. در صورت رد شدن باید سریع نام‌های انتخاب شده خود را ارسال کنید. اگر نام تأیید شد، انجام مراحل اداری که به‌وسیله خودتان یا فرد وکیل آغاز می‌شود.

بین 12 تا 15 روز کاری آگهی مربوط به تأسیس شرکت شما صادر می‌شود، که حتماً باید هزینه چاپ در روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار را پرداخت کنید.

کارشناسان آگاه و خبره ما در مؤسسه آکادمی کلهر؛ با تسلط و آگاهی که در مورد قوانین ثبت شرکت‌ها دارند، می‌توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند. در صورتی که نتوانستید حضوری در کارگاه‌های آموزش ثبت شرکت در قزوین شرکت کنید، می‌توانید به‌صورت آنلاین و تلفنی از خدمان این مشاوران برجسته بهره مند شوید. این متخصصان حقوقی آماده هستند، تا در زمینه ثبت شرکت در قزوین، ثبت برند در قزوین ، ثبت شرکت لوازم تحریر، ثبت برند لوازم  تحریر و.. شما را راهنمایی کنند.

مزایای ثبت رسمی شرکت لوازم تحریر

 

آموزش ثبت شرکت لوازم تحریر در قزوین

در قانون تجارت ایران، برای کمپانی‌‎های که به‌صورت رسمی و قانونی به ثبت رسیده باشند، مزیت‌های در نظر گرفته شده است که شامل :

  • اخذ وام و ضمانت نامه‌های بانکی
  • انجام قانونی فعالیت تولید، توزیع، واردات، صادرات پخش و تهیه و تأمین مواد اولیه
  • انجام انواع قراردادهای تجاری با اشخاص حقیقی و حقوقی
  • بازاریابی
  • تبلیغات و….

در چندین سال اخیر تولید کنندگان لوازم تحریر، با راه‌اندازی کارگاه‌های بزرگ و کوچک، در تولید این لوازم نقش مهمی در صادرات این محصولات و گسترش این صنعت داشته‌اند. لزوم ثبت شرکت لوازم تحریر چیزی است، که در بعضی از مواقع، فعالان این عرصه نسبت به آن غافل هستند. همانند سایر فعالیت‌های اقتصادی دیگر انجام این نوع از کسب و کار هم باید روال قانونی خود را طی کرده، تا از دید قانون تجارت به رسمیت شناخته شود و رونق و شکوفایی بیش بیشتری را به‌دست بیاورد.

مجوز تأسیس شرکت لوازم تحریر را با توجه به نوع کالا و محصول را یکی از ادارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا وزارت صنعت معدن و تجارت صادر می‌کند. فروشندگان وسایل نقاشی، ابزار طراحی، لوازم تحریر مدارس، لوازم نقشه کشی نیز باید پروانه کسب خود را، از اداره صنفی کتاب و لوازم تحریر شهر مورد نظر خود، که زیر مجموعه‌ای از اتحادیه اصناف فروشندگان نوشته افزار و لوازم مهندسی است دریافت کنند. همه کسبه در این حوزه چه به‌صورت عمده فروش و چه به‌صورت خرده فروش باید جواز معتبر کسب داشته باشند.



مقالات مرتبط:

آموزش ثبت شرکت هلدینگ

مشاور رایگان ثبت شرکت

سیر تا پیاز آموزش ثبت شرکت

گارگاه آموزش ثبت انواع شرکت در قزوین

آموزش ثبت شرکت با نکات طلایی و مهم



 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *