آموزش ثبت شرکت در کشور روسیه

آموزش ثبت شرکت در کشور روسیه

ما در اینجا سعی می‌کنیم، مطالب اصلی و کاربردی را درباره ثبت شرکت در کشور روسیه، برای شما بیان کنیم. در صورت تمایل به آگاهی بیشتر از جزئیات اینکار می‌توانید، آموزش ثبت شرکت در روسیه را به‌طور کامل از کارشناسان و متخصصان مؤسسه آکادمی کلهر فرا بگیرید.

به‌طور کلی، ثبت شرکت بین المللی می‌تواند، فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری ایرانیان باشد. روسیه در حال حاضر با کشور ایران، دارای روابط تجاری و سیاسی خوب و دوستانه‌ای است. بنابراین ثبت شرکت در روسیه می‌تواند، یک فرصت تجاری خوبی، برای تاجران ایران باشد. اما لازم است برای سریع پیش رفتن کارها و به‌وجود نیامدن مشکل، افراد مراحل ثبت شرکت در روسیه را فرا بگیرند، تا زمان و هزینه کمتری را برای اینکار صرف کنند. مؤسسه کلهر، با مدیریت سرکار خانم دکتر کلهر، با داشتن کادری مجرب از مشاوران حقوقی برجسته می‌توانند، خدمات مشاوره‌ای بسیار مفیدی را در زمینه‌های مختلف، از جمله آموزش ثبت شرکت بین المللی به افراد متقاضی ارائه دهند. شما می‌توانید به‌صورت حضوری و یا از طریق تلفن و آنلاین، پاسخ تمامی سولات خود را از این رایزن‌های حقوقی دریافت کنید.

انواع شرکتهایی که می‌توان در کشور روسیه ثبت کرد

آموزش ثبت شرکت در کشور روسیه

شرکت با مسئولیت محدود

در این نوع از کمپانی، حداقل تعداد اعضاء یک نفر و حداکثر می‎تواند 50 نفر باشد. حداقل میزان سرمایه برای ثبت آن، هزار روبل است و دو هفته زمان برای ثبت شرکت مورد نیاز است. برای ثبت این شرکت، نیازی به شریک روسی نیست و صد در صد خارجی است. مهم‌ترین مدرک مورد نیاز برای این ثبت، اصل پاسپورت است.

شرکت سهامی خاص

حداقل تعداد اعضاء در این کمپانی، یک‌ نفر و هر تعداد دیگری هم می‌تواند باشد. حداقل سرمایه اولیه مورد نیاز ده هزار روبل است و دوماه زمان برای ثبت شرکت نیاز است. این کمپانی هم نیازی به شریک روس ندارد و صد درصد خارجی است. مهم‌ترین مدرک لازم برای ثبت این شرکت اصل پاسپورت است.

شرکت سهامی عام

حداقل تعداد اعضای مورد نیاز برای این شرکت، یک نفر و حداکثر تعداد آنها نامحدود است. حداکثر سرمایه مورد نیاز 100 هزار روبل بوده و زمان لازم برای ثبت شرکت 6 ماه است. این کمپانی 100 درصد خارجی است و نیازی به شریک روس ندارد. مدارک ثبتی و اسناد مالی شرکت سهامی خاص، از مهم‌ترین مدارک لازم برای ثبت این کمپانی است.

شعبه / نمایندگی

نمایندگی در واقع، شعبه‌ای از شرکت مادر است؛ که حق فعالیت تجاری ندارد و فقط می‌تواند برای شرکت مادر بازاریابی کند. حداقل تعداد اعضا یک نفر تا 5 نفر خارجی است، که سرمایه اولیه‌ای ندارند. زمان لازم برای ثبت این کمپانی، دو هفته تا دو ماه است، این شرکت صد در صد خارجی بوده و نیازی به شریک روس ندارد. تمامی مدارک شرکت مادر و همه صورتجلسه‌های هیئت مدیره و وکالت نامه، از جمله مدارک لازم و ضروری برای ایجاد شعب و نمایندگی در روسیه هستند.

گرفتن جواز کسب و کار

گرفتن جواز کسب در روسیه، معادل همان جواز کسب در ایران است و دارنده آن حق داشتن حساب ارزی و انجام تجارت بین المللی را ندارند. باید یک نفر سهامدار داشته باشد (جواز کسب را فقط یک نفر می‌تواند داشته باشد) و حداقل میزان سرمایه را مشخص کنند . شخص باید اقامت دائم VNZH داشته، یا مالکیت آن صد در صد روسی باشد.  مدارک مورد نیاز برای VNZH داشتن اصل پاسپورت و کارت اقامت دائم است. مدت مورد نیاز برای گرفتن جواز یکساله 4 ماه و برای جواز کسب سه ساله 2 ماه زمان صرف خواهد شد. درباره افراد خارجی، داشتن اصل پاسپورت و مدرک اقامت دائم VNZH  برای دریافت جواز کسب در روسیه ضروری است.

بهترین شرکتی را که در روسیه می‌توان ثبت نمود

در میان شرکت‌هایی که ذکر کردیم، برای اتباع خارجی و حتی خود روس‌ها، مناسب‌ترین شرکت برای ثبت در این کشور، شرکت با مسئولیت محدود است. با ثبت این کمپانی هر سه ماه یکبار اظهارنامه مالیاتی را، به‌وسیله حسابدار شرکت به اداره مالیات این کشور ارائه می‌شود، تا در صورت عدم فعالیت شرکت و نداشتن گردش مالی، بالانس مالیاتی صفر (معاف از مالیات) به آن تعلق بگیرد.

ما در مطالب بالا سعی کردیم، به‌صورت مفید و مختصر، اطلاعاتی را درباره نوع شرکت‌هایی که می‌توان در روسیه ثبت کرد را بیان کنیم. شما با دریافت آموزش ثبت شرکت بین المللی، از یک مشاور حقوقی برجسته می‌توانید، بسیار کامل‌تر و مفیدتر اطلاعات زیادی را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در روسیه

  • تعیین نام شرکت
  • موضوع فعالیت شرکت، کامل توضیح داده شود.
  • اصل پاسپورت و اصل مدارک ثبتی شرکت
  • در مورد سهامداران حقوقی، آدرس و تلفن در ایران به‌طور دقیق
  • ترکیب و درصد سهامداران، کاملاً شفاف و روشن مشخص شود.
  • سرمایه اولیه شرکت (حداقل میزان سرمایه اولیه، برای شرکت در روسیه 500 دلار است.)
  • مدارک مربوط به حق امضاء و مهر شرکت ارائه شود.
  • نوع سیستم مالیاتی (نرخ فعلی در روسیه 20 درصد است.)

مراحل ثبت شرکت در روسیه

 

آموزش ثبت شرکت در کشور روسیه

برای تأسیس یک شرکت قانونی در روسیه، باید مراحل زیر انجام شود که شامل:

  • واریز سرمایه به یک بانک روسی و گرفتن اظهارنامه بانکی که نشان دهنده سپرده است.
  • تهیه و محرمانه سازی اسناد پایه و ثبت آنها در اسناد تجارت
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به ثبت نام و ارسال رسید، همراه با ثبت تجارت به محض ادغام شرکت
  • پس از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‎ها، باید در مراجع مالیاتی فدرال ثبت نام کرد.
  • ثبت نام در صندوق بیمه تأمین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق دولتی بیمه پزشکی اجباری
  • افتتاح یک حساب بانکی برای کارهای روزانه شرکت
  • ثبت نام در مرکز نقل و انتقالات محل کار در مسکو

همه مراحل نام برده را می‌توان، ظرف مدت یک روز انجام داد و این در صورتی است، که در مسکو باشید و با مراجعه به اداره مالیات و دفتر اسناد رسمی این کشور و با  انجام مراحل آن کارهای ثبت شرکت را انجام دهید و به مدت هفت روز کاری زمان لازم است، که اداره مالیات تأییدیه ثبت شرکت در روسیه را صادر کند. برای امضای مدارک، هم شما و همه سهامداران باید، در دفتر اسناد رسمی در مسکو حضور داشته باشید.

مزایای ثبت شرکت در روسیه

  • در کشور روسیه شرکت‌ها به‌جای 24 درصد، مشمول نرخ 20 درصد مالیات می‌شوند، که این کاهش از سال 2008 تا به الان انجام شده است. 2 درصد از این مالیات، به دولت مرکزی و 18 درصد آن به دولت محلی پرداخت می‌شود.
  • با ثبت شرکت در روسیه و گرفتن اقامت در این کشور، شما دارای شخصیت حقوقی اروپایی می‌شوید. که می‌تواند به طور آزادانه به بازارهای جهانی دسترسی داشته باشد.
  • بعد از ثبت کمپانی در این کشور شما می‌توانید، در بانک‌های روسیه و سایر کشورهای اروپایی حساب بانکی داشته باشید.
  • شما می‌توانید، با ثبت شرکت در روسیه، اقامت مجارستان را هم به‌دست بیاورید.

ثبت شرکت در کشور دیگر کاری ساده نیست، که هر فردی که قصد تأسیس شرکت داشته باشد، به راحتی بتواند از عهده انجام آن براید. ممکن است مسائلی باشند، که در ابتدا کاملاً پیش پا افتاده و بی‌اهمیت به‌نظر باشند، اما در انجام  مراحل بالاتر ثبت شرکت، همان موجب ایجاد مانع و گره کور در کار شود. استفاده از یک مشاور حقوقی با تجربه و مسلط به اینکار، در انجام کلیه کارهایی مانند ایجاد دفتر نمایندگی در کشور روسیه ، مراحل ثبت شرکت در روسیه و.. می‌تواند بسیار کمک کننده باشد، تا به راحتی و با موفقیت کارهای خود را انجام دهید. کسانی که می‌خواهند کمپانی را در روسیه تأسیس کنند، با یادگیری آموزش ثبت شرکت بین المللی، به‌خوبی مراحل ثبت شرکت و مراحل ثبت دفتر نمایندگی در کشور روسیه را فرا خواهند گرفت. شما این آموزش‌های حقوقی و بسیار کاربردی را می‌توانید، از مشاوران حقوقی آکادمی کلهر فرا بگیرید. مؤسسه کلهر، این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهد، که آموزش‌های آنلاین و تلفنی ما، هیچ تفاوتی با آموزش‌های حضوری در داخل مؤسسه نخواهند داشت.



مقالات مرتبط:

آموزش ثبت شرکت هلدینگ

مشاور رایگان ثبت شرکت

سیر تا پیاز آموزش ثبت شرکت

گارگاه آموزش ثبت انواع شرکت در قزوین

آموزش ثبت شرکت با نکات طلایی و مهم

آموزش ثبت شرکت در عراق

آموزش ثبت شرکت در ترکیه 

آموزش ثبت شرکت در دبی



 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *