آموزش صفر تا صد ثبت شرکت در قزوین

آموزش صفر تا صد ثبت شرکت در قزوین

برای ثبت شرکت در هر شهری، باید با توجه به قوانین و مقرارت مربوط به اداره ثبت شرکتها عمل کنید. برای ثبت شرکت در قزوین، سعی کنید ابتدا آموزش صفر تا صد ثبت شرکت در قزوین را یاد بگیرید و سپس اقدام نمایید تا به نحواحسن و بدون صرف زمان و هزینه اضافه، کمپانی خود را ثبت کنید.

در این مطلب ما می‌خواهیم، مراحل و مدارک لازم برای ثبت شرکت را برای شما توضیح دهیم. ولی مسلماً ثبت شرکت دارای نکات ریزی است که ممکن است، در بعضی جاها از قلم بیفتد ولی در هنگام عمل، انجام آن نکات اهمیت پیدا کند. کسانی که قصد ثبت شرکت را دارند، برای انجام سریع کار خود لازم است، آموزش‌ها و راهنمایی‌های لازم را از فردی متخصص و با تجربه دریافت کنند.

مؤسسه آکادمی کلهر؛ به‌عنوان یکی از مراکز مشاوره معتبر در شهر قزوین؛ با مدیریت خانم دکتر کلهر، در چند سال اخیر اقدام به برگزاری انواع کارگاه آموزش ثبت شرکت نموده است، که مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است. در کارگاه آموزش ثبت شرکت در قزوین، آموزش ثبت شرکتهای تجاری و مراحل آنها را به‌طور کامل و با توجه به جدیدترین قوانین حقوقی و به روز کشور توضیح داده می‌شود. در صورت تمایل شما هم می‌توانید، به‌صورت حضوری در این کارگاه‌ها شرکت کنید و در صوت عدم مراجعه حضوری، این آموزش‌ها را به‌شکل تلفنی و آنلاین دریافت نمایید.

انواع شرکتهایی تجاری که میتوان آنها را ثبت نمود:

آموزش صفر تا صد ثبت شرکت در قزوین
  • شر کت‌های سهام (سهامی عام، سهامی خاص)
  • شرکت تضامنی
  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت غیر مختلط سهامی
  • شرکت نسبی
  • شرکت تعاونی تولید و مصرف
  • شرکت‌های مدنی

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت

بیشتر مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت، در اداره ثبت شرکتها یکسان است و در مواردی ممکن است، تفاوت‌های جزئی با هم داشته باشند، اما به‌طور کلی مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت شامل:

  • دو جلد اساسنامه شرکت
  • دو برگ اظهارنامه شرکت
  • ارائه دو نسخه از صورتجلسه هیئت مدیره و مؤسسان اصلی شرکت
  • کپی برابر اصل برگه شناسنامه و کارت ملی، هر کدام از اعضای شرکت، که شامل بازرسان، هیئت مدیره و سهامداران است.
  • ارائه اصل سند مالکیت شرکت
  • تقویم نامه کارشناس رسمی دادگستری
  • گواهی عدم سوء پیشینه هر کدام از اعضای شرکت که شامل هیئت مدیره، سهامداران و بازرسین شرکت است.
  • امضای وکالت‌ نامه
  • اقرارنامه اعضای شرکت مبنی بر عدم همکاری رسمی
  • ارائه اصل قیم نامه اعضاء
  • ارائه مجوز مربوط به فعالیت اصلی شرکت، که حدود و میزان اختیارات هر کدام از اعضاء شرکت مثل هیئت مدیره، سهامداران و بازرسین در آن قید شده است.
  • اگر سهامداران شرکت شخصی حقیقی خارجی باشد، باید اصل و کپی پاسپورت و ترجمه آن را ارائه دهند. و یا سهامدار خارجی شخص حقوقی باشد، باید گواهی اصل با ترجمه آن را ارائه دهد.

مراحل ثبت شرکت‌ها

آموزش صفر تا صد ثبت شرکت در قزوین

پس از تکمیل کردن تمامی مدارک ذکر شده، باید وارد سامانه ثبت شرکتها شد و اطلاعات خواسته شده را به‌طور دقیق در سامانه ثبت کرد. طوری که سامانه اطلاعات را مرحله به مرحله تأیید کند، در صورتی که اطلاعاتی غلط یا ناقص وارد شود، باید از اول همه مراحل طی شود. بعد از موفقیت ثبت اطلاعت در سامانه و تأیید آنها، از طریق پست پیشتاز و به‌وسیله باجه‌های پستی، مدارک به اداره ثبت شرکتهای قزوین ارسال می‌شود. با ارسال مدارک به اداره سه راه برای آنها وجود دارد:

  • مدارکی که ناقص هستند و برای رفع نقص به آدرس فرستنده عودت داده می‌شوند.
  • رد و تأیید نشدن مدارک که در این شرایط مدارک به نشانی فرستنده پس فرستاده می‌شوند.
  • پذیرش مدارک؛ که در این شرایط فرد اصلی یا وکیل او، که به اداره ثبت شرکتها معرفی شده است، باید به‌صورت حضوری به اداره ثبت شرکتها مراجعه کنند. این شخص باید دفاتر امضاء کند و سپس با پرداخت هزینه‌های قانونی مدارک ثبت شرکت را دریافت کند.

در آخرین مرحله بعد از ثبت قانونی شرکت در اداره ثبت شرکتها، باید دوباره به سامانه ثبت شرکت‌ها برای پرداخت هزینه، جهت چاپ خبر ثبت شرکت در روزنامه کثیرالانتشار مراجعه شود. بعد از چاپ خبر ثبت شرکت در روزنامه رسمی، برگه روزنامه از طریق پست برای افراد ارسال خواهد شد.

کارهایی که پس از ثبت شرکت باید انجام داد

بعد از ثبت شرکت باید فرایندهای تکمیلی انجام شود، تا کمپانی با مشکلی در آینده مواجه نشود. این فرایندهای تکمیلی شامل: اخذ کد اقتصادی، تشکیل پرونده مالیاتی و دفاتر پلمپ است. بعد از ثبت کمپانی؛ مؤسسان شرکت موظف هستند، که خود را به‌عنوان مودی مالیاتی به اداره مالیت معرفی کنند، به این صورت که در اداره مالیات یا یکی از نزدیک‌ترین شعبه‌های آن به شرکت خود، ثبت نام کرده و پرونده‌ای را تشکیل بدهند. پس از این مراحله کد اقتصادی به آنها تعلق می‌گیرد. این کد برای شناسایی اشخاص حقوقی، در نظام مالیاتی کشور است. در پایان هم باید دفاتر پلمپ سالانه گرفته می‌شود و اگر شرکت فعالیتی نداشته باشد، به‌شکل سفید به‌همراه اظهارنامه عدم فعالیت ارائه می‌شود. برای ثبت نام  در سامانه کد اقتصادی و تشکیل پرونده مالیاتی در قزوین، سعی کنید از مشاوره‌های کارشناسان حقوقی ما در مؤسسه آکادمی کلهر در شهر قزوین استفاده کنید.

هزینه و تعرفه‌های ثبت شرکت

برای ثبت شرکت، علاوه بر هزینه‌های برابر اصل کردن مدارک، هزینه‌های مربوط به پست تمبر، پاکت، هزینه‌های چاپ آگهی تأسیس و اینترنت را هم باید در نظر گرفت. در بعضی از انواع شرکت‌ها، مانند شرکت سهامی قسمتی از سرمایه اولیه، در حسابی به نام شرکت واریز شود، تا جزء هزینه‌های ثبت شرکت به حساب بیاید.

مزایای ثبت شرکت

وقتی که شرکتی را برای کسب و کار و فعالیت خود ثبت می‌کنید، یعنی کار خود را معتبرتر کرده و از مزایای زیادی برخوردار خواهید شد. استفاده از تسهیلات بانکی دولتی، که برای کمپانی‌های ثبت شده در نظر گرفته می‌شود، تا امکان تبلیغات و بازاریابی و نیز شرکت در مناقصات و مزایده‌های دولتی، اعطای نمایندگی‌های داخل و خارج از کشور، شرکت نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و.. را می‌توان نام برد.

مطالبی که ما در اینجا برای شما ذکر کردیم، آموزش صفر تا صد ثبت شرکت در قزوین بود، که مسلماً برای افردی که قصد دارند، کمپانی خود را ثبت کنند ممکن است، سؤال و ابهامی داشته باشند، که این امری طبیعی خواهد بود. چیزی که واضح و مشخص است، کمک گرفتن از یک مشاور حقوقی خبره و با تجربه است، که بتواند راهنمایی‌های لازم را در اختیار افراد قرار دهد. حضور یک وکیل یا مشاور حقوقی برای پیشرفت در کارهای شرکت، جزء موارد ضروری و اصلی برای موفقیت در فعالیت‌های شرکت محسوب می‌شود.

بنابراین بهتر است، از همان ابتدای کار از حضور این مشاوران استفاده کنیم. در صورتی که می‌خواهید، مراحل ثبت شرکت را خودتان انجام دهید، می‌توانید به صورت مراجعه حضوری و از طریق شماره تلفن‌های موجود در وب سایت مؤسسه کلهر، با این کارشناسان متخصص تماس گرفته و پاسخ سؤلات خود را بیابید. اما اگر قصد دارید، که انجام کار را به یک مشاور یا وکیل بسپارید، مؤسسه کلهر دارای سابقه‌ای درخشان در این زمینه می‌باشد و در سریع‌ترین زمان و به‌صورت اصولی کارهای ثبت شرکت در قزوین را برای شما انجام خواهد داد. کارشناسان ما آماده هستند، تا آموزش ثبت شرکت در قزوین و آموزش ثبت انواع شرکت‌های تجاری، مثل آموزش ثبت شرکت هلدینگ و.. را به افراد علاقه‌ مند به‌بهترین شیوه، به‌صورت حضوری و آنلاین ارائه دهند.

در پایان باید یادآوری کنیم، که بدون دانش و تخصص وارد هیچ حوزه کاری نشوید. ممکن است در ادامه مراحل ثبت شرکت نیاز به‌حداقل مدرک تحصیلی مثلاً دیپلم و یا داشتن کارت بازرگانی که شرایط داشتن آن حداقل مدرک دیپلم است داشته باشید. حتی برای رتبه‌بندی شرکت‌ها، باید مدرکی حداقل کارشناسی و بالاتر داشته باشید و.. اینها مواردی هستند، که در ابتدا در مراحل ثبت شرکت مورد نیاز نیست، اما بعدها ممکن است نیاز پیدا کنید. بنابراین استفاده از تخصص و تجربه یک مشاور حقوقی، برای موفقیت در کار بسیار لازم و ضروری است.



مقالات مرتبط:

آموزش ثبت شرکت هلدینگ

مشاور رایگان ثبت شرکت

سیر تا پیاز آموزش ثبت شرکت

گارگاه آموزش ثبت انواع شرکت در قزوین

آموزش ثبت شرکت با نکات طلایی و مهم



 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *