آموزش ثبت برند لوازم تحریر در قزوین

آموزش ثبت برند لوازم تحریر در قزوین    

یکی از کارهای مهم و اساسی، برای بسیاری از کسب و کارهای تجاری، ثبت برند است. شما با یادگیری و آموزش ثبت برند لوازم تحریر در قزوین می‌توانید، برند خود را به‌طور رسمی و قانونی در شهر قزوین و هر جای دیگری  به ثبت برسانید.

اهمیت ثبت برند در قزوین

برای ادامه فعالیت‌های حقیقی و حقوقی یک حرفه و کسب و کار، اجباری درباره ثبت علامت تجاری و برند نیست. ولی ثبت برند دارای مزیت‌های برای صاحبان مشاغل محسوب می‌شود. هر شخص حقیقی یا حقوقی در شهر قزوین، که در حال انجام خدمات یا  تولید محصولی نو و متفاوت است، باید هر چه سریع‌تر از طریق مشاوره با یک مشاور ثبت برند در قزوین، به‌منظور جلوگیری از سوء استفاده افراد ا

ز حرفه خود آن را سریع ثبت کند. افرادی که متقاضی ثبت برند در قزوین هستند، می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به مؤسسه آکادمی کلهر و یا به‌صورت آنلاین و تلفنی، با این مشاوران مجرب تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را، درباره مراحل ثبت برند در قزوین و هزینه ثبت برند در قزوین و..را دریافت کنند. در صورت تمایل می‌توانید؛ با مشاوره این کارشناسان مدارک خود را به این مؤسسه معتبر ارسال نمایید، تا در کمترین زمان ممکن، برندتان توسط این تیم حرفه‌ای ثبت شود. شهر قزوین به‌دلیل داشتن مراکز صنعتی زیاد در آن، امکان وجود تولید و عرضه محصولات مشابه با محصولات دیگر رقبا به بازار، به‌میزان زیادی در آن وجود دارد. بنابراین ثبت برند، موجب ارتقای کیفیت محصولات و سطح شغلی افراد می‌شود. اگر شما سال‌هاست که از یک آرم یا نام، برای خدمات و محصول خود استفاده می‌کنید، ولی آن را به‌صورت قانونی ثبت نکرده باشید، مالک قانونی آن برند محسوب نمی‌شوید. حتی ممکن است فرد دیگری، با داشتن کمترین سابقه کار نسبت به شما، در مورد آن محصول نسبت به ثبت برند برای خود زودتر اقدام کند و از شما که سال‌ها از آن برند استفاده کرده‌اید شکایت کند.

مراحل ثبت برند لوازم تحریر در قزوین

 

آموزش ثبت برند لوازم تحریر در قزوین

در ابتدا باید سعی کنید، اطلاعات کاملی را در مورد مدارک و اسناد مورد نیاز در این زمینه کسب کنید. ما در اینجا سعی می‌کنیم، مراحل ثبت برند را برای شما توضیح دهیم، در صورتی که سؤال یا ابهامی برایتان باقی‌ماند پیش از اقدام به هر کاری، از یک مشاور حقوقی کمک بگیرید. زیرا کوچک‌ترین اشتباه در انجام هر کدام از این مراحل، موجب هدر رفتن وقت و هزینه شما خواهد بود. مؤسسه کلهر، در مواقعی دوره‌های آموزش ثبت برند در قزوین را برای متقاضیان برگزار می‌کند، که مورد استقبال خوبی هم قرار گرفته است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در وب سایت با مشاوران ثبت برند در قزوین در تماس باشید.

مراحل ثبت برند

برای انجام ثبت برند در قزوین، دیگر نیاز نیست مانند گذشته‌ها به‌طور دائم، به اداره ثبت علائم تجاری مراجعه کنید. بیشتر مراحل اینکار به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود و در پایان به‌منظور حضور فرد در اداره و دریافت گواهی نامه ابلاغیه‌ای برای او صادر خواهد شد.

مرحله اول : انتخاب نامی برای برند و استعلام آن

در قدم اول برای انتخاب نام یا علامت تجاری برای ثبت برند لوازم تحریر، باید استعلام لازم را از سایت ثبت علائم تجاری در این زمینه انجام دهند. این استعلام به این منظور است، که برند آنها به‌وسیله فرد دیگری ثبت نشده باشد. در غیر این‌صورت باید دو ماه (60 روز)، برای انجام تقاضای بعدی منتظر بماند. نام برندی که به‌صورت خلاقانه باشد، و در ساخت آن نشانه و علائم مخصوصی به‌کار برده شود، امکان رد شدن آن توسط مراجع ذی ربط بسیار کم خواهد بود. علائم و نشانه‌های برند، نباید نشانه‌ای آشنا و یا خارج از عرف و شرع کشور باشد. در این مرحله برای پیشرفت سریع کار، استفاده از راهنمایی‌های یک وکیل یا مشاور، بسیار کمک کننده خواهد بود.

مرحله دوم: در خواست اظهارنامه

پس از استعلام و اثبات انحصار طرح برند، صاحب برند باید برای ثبت آن تقاضای اظهارنامه کند. این اظهارنامه در سایت مالکیت معنوی موجود است، و افراد برای دریافت آن باید هزینه‌ای را پرداخت نمایند. در اظهارنامه همه اطلاعات مربوط به مالک برند یا شرکت و نوع فعالیت برند، در آن ذکر می‌شود و همه مدارک ضمیمه اظهارنامه می‌گردد. اگر مالک فردی حقیقی باشد، باید کپی شناسنامه و کارت ملی او ارائه شود. اگر در برند نام لاتین وجود داشته باشد، باید مجوز فعالیت کارت بازرگانی و نیز تصاویر گرافیکی از طراحی برند در اندازه 10 در 10 سانتی‌متر ارائه شود. اگر در این اسناد و مدارک، هیچ نوع نقص و مشکلی وجود نداشته باشد، کارشناسان مربوطه از طریق سایت، شماره اظهارنامه را به‌منظور انجام مراحل بعدی، در اختیار افراد برای ثبت برند لوازم تحریر قرار می‌دهند.

مرحله سوم: مراجعه به دفاتر اسناد رسمی کشور

 

آموزش ثبت برند لوازم تحریر در قزوین

پس از انجام مراحل گفته شده در بالا و پرداخت هزینه‌های مربوط به آن، برگه‌ای در ارتباط با اطلاعات شناسایی و برند لوازم تحریر در اختیار افراد قرار می‌گیرد. این برگه دارای شماره اظهارنامه یاد شده است، که به افراد در تأیید و تکمیل اطلاعات در دفتر خانه مربوطه کمک می‌کند. با مراجعه به این دفاتر و تأیید اطلاعات این برگه در سامانه مالکیت معنوی، باید گواهی و امضای افراد درباره صحت اطلاعات دریافت شود. پس از آن رمز عبور و نام کاربری، از طرف کارشناسان قضایی به آنها داده می‌شود، تا افراد بتوانند پیگیری پرونده ثبت لوازم تحریر خود را انجام دهند.

مرحله چهارم: تأیید شدن اطلاعات به‌وسیله کارشناسان خبره

پس از دریافت حساب کاربری و رمز عبور، اطلاعات اشخاص به‌وسیله کارشناسان حقوقی، مورد بررسی قرار می‌گیرند. در صورتی که در هر کدام از مدارک اشکالی وجود داشته باشد، پیامکی به افراد ارسال می‌شود، تا برای تشکیل پرونده به اداره مربوطه مراجعه کنند. باید اصل مدارک به همراه کپی برابر اصل آنها به همراه داشته باشند، تا شناسایی و تطابق لازم در این زمینه انجام شود.

مرحله پنجم:  انتشار آگهی در روزنامه رسمی کشور

بعد از تأیید اطلاعات و عدم مغایرت آنها با مدارک اصلی، و تشکیل پرونده به‌صورت حضوری، باید نوع برند و ثبت آن، در روزنامه رسمی کثیرالانتشار برای چاپ ارجاع داده شود. انتشار آگهی در روزنامه در فاصله زمانی 30 روز و در دو نوبت به چاپ خواهد رسید. انجام اینکار پس از پرداخت هزینه انتشار بعد از یک هفته، چاپ برند انجام می‎شود و نسخه‌ای از آن برای افراد ارسال می‌گردد.

مرحله ششم: دریافت سند ثبت برند یا گواهی نامه

برای این مرحله افراد باید صبر کنند، تا نسخه دوم برند در روزنامه ثبت شود. با ارائه دو نسخه از روزنامه، 10 تصویر از طراحی برند، یک نسخه از اظهارنامه تأیید شده، سند یا گواهی نامه، ثبت برند برای آنها صادر خواهد شد و می‌توانند، سند معتبر خود را تحویل بگیرند.

شما می‌توانید مراحل انجام ثبت برند لوازم تحریر را یا خودتان انجام دهید، و یا با دادن وکالت به یک مشاور حقوقی یا وکیل، مراحل ثبت برند لوازم تحریر را برای شما انجام خواهد داد. چیزی که در این میان بسیار مهم است، انجام درست و دقیق مراحل ثبت است. زیرا هر نوع لغزش و اشتباهی موجب می‌شود، تا مدت‌ها کار شما به تأخیر افتاده و این به‌ضرر کسب و کار شما خواهد. با توجه تسلطی که کارشناسان ما در مؤسسه کلهر، نسبت به قوانین حقوقی ثبت برندها دارند؛ ما به شما این اطمینان را خواهیم داد، که با آموزش ثبت برند در قزوین می‌توانید، به‌خوبی مراحل ثبت را با موفقیت طی کنید.



مقالات مرتبط:

آموزش ثبت شرکت اسباب بازی در قزوین

آموزش ثبت  شرکت لوازم تحریر در قزوین

آموزش ثبت شرکت هلدینگ



 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *