پیگیری ثبت برند و شرکت تجاری

پیگیری ثبت برند و شرکت

نحوه پیگیری ثبت برند و شرکت به چه صورت امکانپذیر است؟ پس از طی نمودن مراحل و ارائه مدارک درخواستی برای ثبت شرکت، اداره ثبت شرکت‌ها یک شماره پیگیری به متقاضیان ارائه می‌دهد. این شماره باعث می‌شود که با نحوه پیگیری ثبت شرکت از طریق سامانه‌های مختلف مربوطه اقدام نمایید.

سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور

دسترسی به این سامانه از طریق آدرس اینترنتی http://ilenc.ir  امکان پذیر است که یکی از مهم‌ترین شیوه‌ها برای استعلام اشخاص حقوقی کشور محسوب می‌شود. برای جستجو در این پایگاه اینترنتی بایستی یکی از موارد زیر را وارد کرده تا اطلاعات موردنظرتان را مشاهده نمایید:

  • شناسه ملی
  • شماره ثبت
  • نام شخصیت
  • سامانه اینترنتی روزنامه رسمی کشور

جهت دسترسی به جزئیات آگهی منتشره شده شرکت در روزنامه رسمی، می‌توانید به پایگاه اینترنتی http://rooznamehrasmi.ir مراجعه فرمائید. دقت کنید که حتما باید یکی از موارد ذیل را در قسمت جستجوی سامانه روزنامه رسمی وارد نمایید.

  • نام شرکت
  • شماره ثبت
  • شماره ملی شرکت
  • سامانه اداره ثبت شرکت‌ها

اداره ثبت شرکت‌ها  برای جلوگیری از هدر رفتن وقت و هزینه متقاضیان ثبت شرکت و رفت و آمدهای مکرر، سامانه اینترنتی را در نظر گرفته می توانید بصورت غیرحضوری اقدام کنید. در این سامانه، تمامی اطلاعات در زمینه چگونگی تنظیم درخواست، مدارک موردنیاز، بخشنامه ها و شیوه های اجرایی ثبت شرکت و اطلاع رسانی ها قابل پیگیری است. پس از ثبت اطلاعات شرکت، شماره پیگیری به شما داده می شود که از طریق آن می توانید مراحل مختلف بررسی ثبت شرکت خود را مشاهده کنید. همچنین درخواست کننده های ثبت شرکت می توانند با مراجعه به قسمت پیگیری درخواست در سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نشانی http://www.irsherkat.ssaa.ir از طریق درج شماره پیگیری و تعیین نوع درخواست خود از تصمیمات اخذ شده و محتویات آن اطلاع یابند.

اطلاع رسانی حالت‌های پرونده توسط اداره ثبت شرکت‌ها

پیگیری ثبت برند و شرکت تجاری

بعد از آشنایی با نحوه پیگیری ثبت شرکت، سه حالت برای پرونده شرکت، پیش رو دارید که توسط اداره ثبت شرکت‌ها به متقاضیان اطلاع رسانی می‌شود. بنابراین در پایان مطلبِ نحوه پیگیری ثبت شرکت به حالت‌های احتمالی پرونده اشاره می‌کنیم.

ایرادات پرونده شرکت

بعد از اینکه مدارک و فرم‌های ارسالی به اداره ثبت شرکت‌ها کامل شد، در صورتی که صورتجلسه شرکت ایرادی داشته باشد، پیام رفع نقص برای متقاضی ارسال می‌گردد. در این مواقع، برای رفع نقص پرونده اقدام کرده و مستندات رفع ایراد پرونده را در پاکت و پوشه مخصوص آن قرار دهید و به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال نمایید.

صدور چاپ آگهی

در این حالت، چنانچه صورتجلسه شرکت تایید گردد، برای چاپ آگهی در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار ارسال می شود. سپس وکیل دادگستری رسمی شرکت یا فرد متقاضی باید برای دریافت مدارک ثبتی و امضاء دفاتر مربوطه به صورت حضوری به اداره ثبت شرکتها مراجعه کند.

رد پرونده شرکت

در حالتی دیگر این احتمال وجود دارد که صورتجلسه شرکت تایید نگردد که با دریافت پیام مردود بودن صورتجلسه مواجه خواهید شد. در چنین مواقعی برای ارائه صورتجلسه جدید شرکت اقدام کنید. در صورت نیاز به مشاوره می توانید از کارشناسان هاناثبت سوالات خود را بپرسید.

درخواست ثبت برند و علامت تجاری چگونه است؟

تقاضا یا درخواست ثبت برند و ثبت علامت تجاری باید به زبان فارسی و در سه نسخه روی نمونه‌های چاپی مخصوصی که از طرف اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی در اختیار متقاضیان گذارده می‌شود به عمل آید. تقاضای مزبور ممکن است شخصاً از طرف متقاضی یا از طرف وکیل او تسلیم گردد و دارای تاریخ و امضاء حاوی نکات زیر باشد:

اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او.

اسم و اقامتگاه وکیل او در تهران در صورتی که اظهارنامه توسط وکیل داده شده باشد.

رشته تجارت یا نوع صنعت یا فلاحیت

تاریخ ثبت و محل و شماره ثبت علامت در کشور مبدا در صورتی که علامت خارج ایران به ثبت رسیده باشد.

اقامتگاهی که صاحب علامت در تهران انتخاب می‌نماید.

اسم اقامتگاه شخص یا اشخاصی که در تهران صلاحیت دریافت ابلاغ‌ها و اخطارها را دارند.

شرح و نوع کالا یا محصولاتی که علامت برای تشخیص آن بکار می‌رود با تعیین طبقات درخواست شده طبق طبه‌بندی ضمیمه آیین‌نامه.

شرح و توصیف علامت درخواست شده و طرز مخصوص استعمال آن اگر مورد داشته باشد.

تعیین ضمایم

تنظیم نام و نشانی درخواست کننده مقیم خارجه باید علاوه بر فارسی به حروف لاتین باشد و با همان حروف نیز ثبت و آگهی خواهد شد.

پیگیری ثبت برند تجاری

توضیحات

دسته: ثبت برند

پیگیری ثبت برند تجاری

پیگیری ثبت برند و شرکت تجاری

برای ثبت برند تجاری باید از طریق سامانه ثبت برند و علائم تجاری جهت تکمیل فرم اظهارنامه اقدام نمود که این

فرآیند را گروه دیاکو با استفاده از کارشناسان و وکلای مجرب خود حصول این امر را برای شما دوستان فراهم میکند.

فقط در مرحله اول شما باید شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت برند را فراهم کنید مابقی کار به عهده ما می‌باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند..

(حقیقی)

1. کپی شناسنامه

2. کپی کارت ملی

3. کپی پروانه کسب

4. نمونه برند طراحی شده 6*6

5. ارائه کارت بازرگانی به نام خود شخص برای علامت تجاری که حروف لاتین(انگلیسی) بکار رفته است.

(حقوقی)

1. کپی کلیه مدارک شرکت 1.آگهی و روزنامه تاسیس شرکت و هرنوع تغییرات

2. مجوزهای لازم

  • جواز تاسیس
  • پروانه بهره برداری (تولید یا صنایع)
  • پروانه اشتغال به کار رئیس هیئت مدیره یا مدیرعامل

3. کارت بازرگانی در صورتی که داخل علامت تجاری حرف لاتین بکار رفته باشد

4. کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل

5. یک نمونه از برند طراحی شده 6*6

 

برای پیگیری ثبت برند و شرکت ؛ آکادمی کلهر با متخصصان مجرب آماده مشاوره به شما هستند.

2 دیدگاه

  • سلام من ثبت برند درخواست دادم تو کمیسیونه 4ماه هر بار هم پیگیری میکنم میگن تو کمیسیونه چطوری میتونم پی گیری کنم

    • سلام. لطفا با این شماره تماس بگیرید
      09127874947

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *